Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Stupa - condensator si transmitator de energie?

Creat de abyss, 05 Iulie 2014, 01:38:59

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

mm

#60
  abyss,
  Cred ca ai observat ca nu am criticat persoana ta ci rezultatul actiunilor tale. Acestea fiind aspecte oarecumva neutre, idei, pareri, etc. Totodata esti liber - din partea mea - sa sustii orice fel de sugestii, ipoteze, pareri. In acelasi timp si eu pot sa-mi sustin parerile (chiar daca in dezacord). :wink:

  Salut sistematizarea prin cele sapte puncte din ultima ta postare! Desigur, ca parere personala, tot ceea ce spui in ultimele doua mesaje eu le iau de ipoteze. Si, daca vreuna din ele se dovedeste a functiona, atunci aceea va deveni inventie (daca o vei breveta la OSIM). Chestia cu doveditul tine de munca de cercetare (spre care vad ca te indrepti si ma surprinzi cat de hotarat esti) si necesita niste actiuni practice. Dar depinde numai de tine (sau/si de cei ce ne citesc, in caz ca experimenteaza pe cont propriu), de pasiunea ori timpul liber disponibile. Ce facem noi aici, prin alte parti se numeste hobby si e un mod de a-ti petrece timpul liber. Tot ca pareri personale voi puncta cateva idei-parere.

  Vasele tsa-tsa, din ce-am vazut eu pe net, sunt folii metalice umplute cu material (statuetele). In acest caz ramane de dovedit ca efectul de forma (clasic) al lui Grebennikov mai functioneaza. Daca te bazezi ca da, atunci esti pe cont propriu.

  condensarea/amplificarea, a ce? Da, ar fi interesant de vazut discul de cupru ca si toate celelalte elemente ale stupei ce nu au fost prezentate pana acum in topic. "Apare" un disc - te referi la discul de sub talpa djedului sau la altul?

  "Curenti rotativi"? Cam in ce constau acesti curenti, e vorba de curenti de aer, electrici sau de alta natura? Nu stiam ca incaperile sunt placate cu foi de cupru. [La noi n-ar fi fost posibil ca le-ar fi furat "meseriasii" pentru cazanele de tzuica.]

  Nu am vazut pana acum orificiul aferent ceakrei verzi de la stupa. Poate ne arati un detaliu. E posibil oare ca vizitatorii (budisti) sa fie iradiati? Interesant. Eu as propune ca macar o parte din acest topic sa o transferam la Pagina comica. Poate ca la asta te-ai gandit si tu de ceva vreme incoace.  :lol:

 
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

Ganditorul

Foarte interesant subiectul, foarte interesanta discutia voastra. Pun o intrebare la care poate ma va lamuri cineva :

Din multitudinea de reprezentari, desene, schite ale "stupa" care este functionala si care este reprezentativ-decorativa ? Pentru ca mi se pare o munca in plus sa diseci o "stupa" reprezentativ-decorativa, care arata metaforic ce forte constituie fenomenul, care este traseul si orientarea acelor forte si evolutia fenomenului dincolo de privirile profanului.
- In multe imagini cu "stupa" se pot defini bobine si condensatori, deci o componenta electrostatica si una magnetica (apropiindu-ne de viziunea lui Tesla care nu amesteca fortele naturii in forma variantei actuale - "electromagnetice").
- Care dintre imagini/schite vi se par functionale, care sunt reproduceri ale celor care si-au pierdut cunoasterea si pot doar sa imite originalul si care vi se par originale/functionale ? Cred ca numai dupa ce raspundem la aceasta intrebare putem sa incepem sa facem speculatii, masuratori, putem emite ipoteze.
Altfel ne ocupam de opere de arta de la care avem asteptari stiintifice...

Pentru a ma face mai bine inteles dau imaginea de mai jos - care pentru un cercetator de peste 2000 de ani nu ar trebui sa insemne ca omul a ... fabricat fulgere stand in pozitia respectiva, incercand sa atinga cerul, nici ca a produs energie realizand paralelismul dintre 2 fulgere ci este doar o metafora a stiintei la care a ajuns omul la un moment dat, stiinta care a putut genera energia electrica. Multumesc.



Xanadron

Cam pe directia postarii tale carcoteam si eu, colega Ganditor - fara sa exclud totusi posibile implicatii de ordin practic al studiului ocult-geometric al diverselor structuri antice, mai ales ale astora care-s "echipate" si cu chestii asimilabile unor mecanisme/dispozitive (v. placarile cu foi de cupru.) Structuri care la fel de bine pot avea insa si "doar" semnificatii simbolice.

Pe aceeasi linie amatoriceasca remarc insa si alta coincidentza etimologica, dupa aia cu stupa/stupul - e vb. de "tza-tza... tzitze". :-D
Stiu ca pare cam neserioasa deductia mea conducind spre... sani, dar poate-o insemna ceva in sens de "alimentare / hranire" (cu energii subtile, evident), fiindca stim deja ca exista corespondentze reale  - desi inca enigmatice ca mod de transmitere - intre anumite cuvinte tibetane si unele din lb. romana.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

abyss

#63
Citat din: Ganditorul din  17 Februarie 2016, 09:41:38
Foarte interesant subiectul, foarte interesanta discutia voastra. Pun o intrebare la care poate ma va lamuri cineva :

Din multitudinea de reprezentari, desene, schite ale "stupa" care este functionala si care este reprezentativ-decorativa ? Pentru ca mi se pare o munca in plus sa diseci o "stupa" reprezentativ-decorativa, care arata metaforic ce forte constituie fenomenul, care este traseul si orientarea acelor forte si evolutia fenomenului dincolo de privirile profanului.
- In multe imagini cu "stupa" se pot defini bobine si condensatori, deci o componenta electrostatica si una magnetica (apropiindu-ne de viziunea lui Tesla care nu amesteca fortele naturii in forma variantei actuale - "electromagnetice").
- Care dintre imagini/schite vi se par functionale, care sunt reproduceri ale celor care si-au pierdut cunoasterea si pot doar sa imite originalul si care vi se par originale/functionale ? Cred ca numai dupa ce raspundem la aceasta intrebare putem sa incepem sa facem speculatii, masuratori, putem emite ipoteze.
Altfel ne ocupam de opere de arta de la care avem asteptari stiintifice...

Foarte buna intrebarea.
Deocamdata adun date pentru a raspunde la intrebarile tale care btw sunt si ale mele.

Prin urmare ce voi posta o vreme aici sunt doar fragmente din puzzle si nu comentarii pe subiect. Cine doreste poate contribui.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Note de lucru:

Ce se acumuleaza catre superior/ ceea ce vine tathā-āgata, ceea ce s-a dus tathā-gata.
http://architexturez.net/doc/az-cf-171197   Figure on JISOA., Vol IV/1 pp. 36
http://architexturez.net/doc/az-cf-170630
http://www.kalachakranet.org/mandala_kalachakra.html#
https://en.wikipedia.org/wiki/Tath%C4%81gata

http://architexturez.net/doc/az-cf-170630 
=>Stūpa: no description of the component parts is given: they are sopāna, aṇḍa, medhi or garbha harmikā, yaṣṭi, chattrāvali, varṣa-sthāla or aṃṛta-kalaśa. There should be mention of the synonym dāgaba (dhātu-garbha), and of eḍūka and jāluka by which names Buddhist relic shrines are referred to in the Mahābhārata (3, 190, 65 and 67).  The detailed description of a stūpa in the Divyāvadāna, p. 244, summarised by Foucher' L'Art gréco-bouddhique,.. I, p. 96, and the detailed account of the building of a stūps in Mahāvaṁsa, Chs. XXVIII, seq. should be referred to; also the full account in Parker, Ancient Ceylon. The letter quotes a Sanskritic-Pali text defining the shapes and proportions of dāgabas, from the Waiddyānta-pota (Or Vājayantaya) a śilpa-śāstra; well known in Ceylon, but not mentioned in the Dictionary. The Avadāna Śataka mentions three kinds of stūpas-gandhastūpa, keśanakhastūpa, and stūpa—the latter being the regular dhātu-stūpa for funerary relics. The Dhammapada Atthakathā, XXI, 1-290, H.O.S., Vol. 30, p. 175, has a thūpa built over the body of a Brahman's son who had become a Buddhist monk. Were stūpas ever erected by others than Buddhists or Jainas? In Kāśyapa's Conversion at Sāñcī (east gate, left pillar, inner face, third panel) a railed stūpa forms part of the Jaṭila ārāma: so also at Amarāvatī, Fergusson, Tree and Serpent Worship, P1. LXXXVI.

=>Harmya: ramyaṁ harmyam, a beautiful palace, Vikrama Carita (Edgerton, text and transl. in H.O.S. 26, p. 258, and 27, p. 239) has the following parts: mūlapratiṣṭhāna, basement; bhitti-stambha-dvāratoraṇa, walls, pillars, doorways and arches; śālabhaṁjikā, statues; prāṅgaṇa, courts; kapāṭa, folding doors; parigha, door-bars;4 valabhi, roofs; viṭaṅka, cornices; nāga-danta, pegs; mattavāraṇa, turrets; gavākṣa, ox-eye windows; sopāna, stairs; nandyāvartādi-gṛha, pavilions (? ) (see Dictionary, s.v.). Harmikā, the little equare structure on the top of a stūpa. (Divyuvadāna) . A cross reference to rāja-harmya should be given in the Dictionary.

Harmya, dwelling, Atharva Veda, XVIII, 4, 55; RV. I, 121, 1, I, 166, 4, VII, 56, 16, etc.

Savitāna-harmya, Raghuvaṁsa, XIX, 39, "place with an awning"; or perhaps vitāna=modern chajja.


Stupa in studiu : Kalachakra Stupa + Kalachakra Mandala
http://www.kalachakranet.org/mandala_kalachakra.html#
https://www.google.ro/search?q=stupa++mandala&espv=2&biw=828&bih=877&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjK5ZC1m7jKAhXCZg8KHdUHDHoQsAQIHA#imgrc=ySP50yEmYSRx8M%3A
http://huntingtonarchive.osu.edu/resources/buddhistIconography.php
http://www.kalacakra.org/mandala/maha_man.htm


https://www.google.ro/search?q=BEN+BROWNE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjvqp2py6_MAhWGlCwKHQajDb8Q_AUIBygB&biw=706&bih=974&dpr=0.9#tbm=isch&q=BEN+BROWNE+cymatics+2&imgrc=Zh1Lr9ldb3GanM%3A

http://www.kalacakra.org/mandala/domchen.htm


https://www.google.ro/search?q=tsok+dak+langpo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXjs6TorjKAhVE-g4KHQxEA4MQ_AUIBygB&biw=1035&bih=877#imgrc=3dSN25tIKBPiVM%3A

Contents of Stupa
In front of the Tree of Life stands the wheel "tsok dak langpo", as illustrated below. It is an emanation of the great being of compassion Avalokiteshvra and the source of all wealth. This wheel will be made of red copper and will be 2.5 feet wide.
http://www.bhutanworldpeace.org/stupa/?page_id=127&lang=en

fiulploii

Citat din: abyss din  14 Februarie 2016, 10:50:29
Stupa are ingropate la baza ei o gramada (mii) de vase mici de lut poleite cu aur (cu foita de aur aplicata pe forma). Acestea pot capta si amplifica semnalul care vine din pamant.

Cavitatile superioare ale edificiului sun placate cu foi de cupru. !!

Stalpul central din lemn este poleit cu aur. Stalpul are in partea de jos o terminatie cu "gheare". Acea terminatie se numeste DORJE sau ... FULGER. Deci Dorje acesta ar putea fi un fel de SPARK-Gap? Sau macar sa indice simbolic semnalind astfel CURENTI MAGNETICI ROTATIVI condensati?

Doar posibilități

abyss

#65
1 Power pi
http://grahamhancock.com/phorum/read.php?1,288585,288585

De verificat culoarea roșie oxid de fier +?? prezenta pe toate piramidele.

2. In this way the Buddha gives a new meaning to the stūpas. They are no longer intended to be the abodes of souls or spirits or mere receptacles of magic substances as in prehistoric times
http://architexturez.net/doc/az-cf-171197

3. muntele meru. muntele energetic. Simbol / N. po/ canalul energetic/ traseele prin univers. straturile piramidei rasturnate si rotile timpului. shangri la.  Regatul invizibil si scoala de noapte
"L.C.W. had other visions in which she saw what appeared to be a gigantic mast or antenna, extending from Earth deep into interstellar space".
http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_buddhism01.htm
https://en.wikipedia.org/wiki/Flux_transfer_event

http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/t7-timpul-timpul:
4. (1. Proiectul Masina Timpului)" Principiile de control ale vitezei de curgere a timpului s-au bazat pe interconectarea dintre procesele electromagnetice si proprietatile fizice ale spatiu-timpului. Electromagneti speciali, operand in mod pulsatoriu, au fost plasati pe un suport sferic. Ei creau asa-zisa "unda convergenta", care dupa Alexander Frolov e o unda longitudinala din natura."
...unde electromagnetice sferice convergente.
...parasirea astrala a corpului.
...Cu asemenea generatoare se poate stimula sau reprima activitatea vitala a organismelor.
(5. Experimentand cu timpul)
...1. Toate sistemele fizice si biologice sunt niste "masini de timp" conduse natural cu timpul intern intrinsec [lor].

...3. De ce campurile electromagnetice afecteaza (si ajusteaza) viteza/ritmul curgerii-de-timp in obiectele materiale solide? Poate fi asa din cauza ca Materia insasi in ultima instanta e compusa din aceleasi feluri de campuri ([de ex.] racind profund materia solida, experimentul ne conduce in final la o structura ondulatorie/unda/, care se comporta ca Lumina si poate fi manevrata in acelasi fel). De ce se asociaza cu timpul [expresii precum]: particule "grele" sau unda "moale"? Odata ce timpurile specifice sunt date de frecvente, de fapt nu avem "dualismul" Materiei ci numai efecte relative datorate aranjamentului-de-timp al frecventelor implicate. Calculul frecventei naturale dintre "timpul cod" intern al Sistemului Fizic si "timpul operator" aplicat [peste el]creaza proprietatea de "moliciune" si "duritate". Probabil ca fiecare element chimic al sistemului periodic are propriul sau "cod de timp intern" specific si interactiunile lor sunt "timpuri-operatoare" de baza. Rezonanta e o sincronicitate a structurilor. Filozoful antic Democrit concepea "atomii" ca fiind de orice dimensiune, in care sunt lumi, construite din atomi asa de mari incat noua ne apar ca spatiu "gol" si noi trecem prin ei fara sa stim. Astazi poate avem nevoie de o viziune mai buna asupra a ceea ce este atomul adevarat. Atomul poate fi o entitate elementara, indivizibila in orice imprejurare. Asta pare sa fie principala proprietate a blocurilor/units/ din Spectrul Electromagnetic; nu conteaza cat de lung e, mm sau km, entitatea EM nu poate fi taiata in bucati. Modulatia este tot un efect de "timp-modificare". Emisia de EM modulate exista ca intreg dar nu poate fi perceput in noul "prezent" produs de modularea campului.

5.  Sageata de timp din Spectrul Electromagnetic: "Prezentul" e stabilit de campul de la care incepe experimentul (poate fi folosita orice frecventa din spectru); frecventele mai inalte sunt "trecutul"; frecventele mai joase sunt "viitorul". Astfel, orientarea data natural a timpului trecut-viitor, in spectrul EM e reprezentata de traversarea de la frecventele inalte spre cele mai joase (desigur, aceleasi holds pentru "perioada" si "lungime de unda"). Practic, nu e nici o limitare in privinta directiei sau vitezei timpului. De cate ori campul EM este comutat de catre om, o noua conditie initiala de timp e creata; timpul-local "Prezent". Setul celor trei campuri EM e cel mai eficient, acoperirind toate cele trei moduri de timp: trecut, prezent si viitor. Dar chiar si mai bune rezultate se vor obtine daca experimentatorul isi izoleaza experimentul de inevitabilele influente spontane ale campurilor EM - prin aditie, un al patrulea camp cu caracteristici speciale. Daca experimentatorul aplica [niste] campuri EM de inalta frecventa, sistemul va "calatori" in viitor; daca se aplica campuri de frecventa mai joasa, sistemul va fi transferat/mutat in trecut; daca campurile EM sunt de frecvente mai inalte decat acelea care structureaza sistemul insusi, va fi complect mutat in viitor [sistemul], va dispare din fata ochilor celor supusi "timpului prezent" de referinta; daca sistemul e expus unor frecvente joase (conform cu Legea matematica exacta [!??], care regleaza toate evenimentele de transfer/mutare in timp), sistemul va incepe sa se deplaseze in salturi, sarind in campuri sau disparand in trecut. "Sarind" este exact macro-efectul ce demonstreaza adevarata natura a miscarii in general: este exclusiv discontinuu (cuantificarea spatiului e singura solutie fizica la paradoxurile lui Zenon). Trebuie subliniat aici ca Electromagnetica lui Maxwell nu cuprinde/acopera aceste cazuri, [care] neglijeaza inseparabilele [inerente, intrinseci] proprietati-de-timp ale Spectrului EM si e f. departe de orice considerare a rolului activ al timpului in evenimentele electromagnetice (N. Tesla nu a folosit niciodata ecuatiile lui Maxwell, numindu-le "poetice").

///Spatiul si Spectrul EM sunt unul si acelasi lucru.

6. iradierea in spectrul verde.
green absorbs the long wavelengths of light (red) and short wavelengths of light (blue) much more efficiently than the wavelengths that appear green to the human eye, so light reflected by plants is enriched in green

7.  https://hindutemplesindia.wordpress.com/2014/01/09/what-is-agama-shastra-and-its-role-in-temple-worship/
Kingdom of Shiva, cap. 10 , Agama: alegerea locului pt construcția templului acolo unde sunt acumulări de câmp magnetic în care acesta trece prin peșteri , ape subterane etc.

Serpii zburatori
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a012300/a012328/12328_SuperchargingtheRadiationBeltsV2_appletv.m4v
..............
Aparatul korschelt
http://rexresearch.com/korschelt/korschelt.html
............
Joe Parr
http://www.gizapyramid.com/joeparrnew.htm
.............
GALZU si curgerea timpului. De verificat in basoreliefuri forma stalpului alungit de tipul stupa. Energizare si/sau încetinirea curgerii timpului?


fiulploii



In comparație cu



Tetraedru sau stea in șase Colțuri si tubul central de prana ??
7,23 cm si armonicile sau multiplii
12 note intr-o octava si 12 semitonuri intre doua note deci 144 de nivele energetice ceea ce duce la concluzia ca numărul maxim de elemente din tabelul lui Mendeleev este 144.

Poarta stelara - un punct spatial legat de geometriile spatiale
Dispozitiv de teleportare ...unde?

fiulploii

Recitind subiectul constat o legătura intre stupa si djed . Caut in continuare pe unde ar trebui sa fie si celelalte doua elemente faraonice , crucea si toiagul .
   Apoi ma gândesc ca pornim toți de la o premisa greșita ceea ce implica o logica greșita si anume presupunem ca tehnologia asta risipită pe tot globul a fost gândita de ființe cu sânge cald de aceeași înălțime medie cu a omului contemporan .
   Daca au fost dupa o logica de ființa cu sânge rece si o logica pe măsura , fără sentimente ci doar rațiune pura ?
   Zic si eu in urma unei zvâcniri de neuron beteag  :lol:

abyss

#68
Are legătură și cu piramida , cu ceakra verde , cu hiperborea, cu magnetita , cu structura timp-spatiu-trecut-prezent-viitor-realitati posibile și imposibile etc. Are legătură cu teoria corzilor de eter și aetherul , cu shangri_La și muntele Meru  , "școala de noapte" , cu nazi boys , tinutul celor imortali și tot așa.
Mai vb.

Legătura dintre djed și Stupa este directa. Djedul este în opinia mea coloana de energie vorticiala din centrul unui plasmoid. El mai este numit și "antena" , "bab-ili" sau pom al vieții. Aceasta coloana este alcătuită din acele corzi de particule despre care s-a mai vorbit pe subiectele colegului @Dharanis.

hanzo

toate cladirile de tip piramida, stupa, biserica etc.. folosesc "principiul" turnului babel. (sau invers?)

cand au vazut "zeii", ca oamenii construiesc ceva cu care pot ajunge la "cerul" lor, ce au zis.. hai sa le incurcam limbile.

oare zeii nu au auzit de caring is sharing? :D

:mrgreen:

cartea jubileelor contine mai multe informatii despre cat cum trebuie sa fie acel turn babel.

deci care se avanta pe turn in sus?  :rocket:

abyss

Care zei? Acele cuvinte sunt scrise de catre oameni. Probabil preoți.
Si spaima lor , a popilor, a fost ca oamenii acelui loc isi construiau un oras si un turn pentru folosul lor personal în detrimentul preoților si al privilegiilor lor.

Nu am înteles ce inseamna pentru tine "principiul" ....turnului babel.

hanzo

zei nezei, aia de puteam sa incurce limbile omenilor (sau aia care puteau sa scrie peste ani si sa spuna ca asa a fost :mrgreen: )

iar principiul folosit cred ca este unul in care anumite energii sunt focusate cu ajutorul cladirilor pe oameni care,  incearca sa creasca exponential constiinta/perceptia/energia.

am zis si invers, pentru ca pot fi cladiri mult mai vechi in care s-au incercat dar de care nu mai stim.

as spune ca dincolo de ceeea ce unii cred ca e beletristica, castaneda a mentionat ca populatii intregi au disparut ca urmare a schimbarii punctului de asamblare, si a fixarii lui intr-o noua pozitie. orice caverna, grota, pestera, cladire poate ajuta la mutarea punctului de asamblare.


abyss

mutarea punctului de asamblare putea fi obtinuta cu ajutorul unor edificii in doua moduri. Prin manipularea constiintei in randul maselor doar de la distanta (forma edificiului, anumite elemente volumetrice adaugate, ritualuri , masti, lumini, fum , tamaie, incantatii) si prin transformarea constiintei in randul celor alesi sau privilegiati (care paseau in camerele din varful piramidelor maya si care se numeau "camere ale transformarii). Ritualurile aveau loc in anumite perioade din an , atunci cand curentii telurici sufera o schimbare de intensitate si curgere. Citeste ce se intampla de 2 ori pe an cu bateriile de pamant ale lui Nathan Stubblefield.

NU orice grota caverna, pestera poate ajuta. Foloseau anumite grote, pesteri, caverne care ajustau, comprimau sau energizau oul de lumina. Cand intrau doi, scopul era mai complex.

Nu stim daca au disparut in alte lumi sau au plecat in alte locuri fizice. Insa, "Povestea Puterii" in sine folosita ca atare de catre nagual avea rolul de a spori amprenta supranaturalului, de a descentra mintea ucenicului si de a-i opri "lumea" si "inventarul uman". Rezultatul era un reboot, si inserarea unui sistem de operare diferit in care paleta perceptiilor era bazata pe alte coordonate.

fiulploii

Apropo de ce ziceam la "omenirea in varianta 2.0" despre cunoștiintele tehnice ce-si vor pierde întelesul pt cei ce vor rămâne si vor deveni ( cunoștiintele ) obiecte de cult sau/si adorație
https://www.facebook.com/RevealedMysteries1/
Recomand .

fiulploii

Toiagul lui Moise este de fapt un dispozitiv Vajra? Apropo, unde sau cum a disparut din istorie acest toiag? Mai ales daca Moise a fost un inalt demnitar egiptean....