Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Pompei/Herculane distruse de eruptia vulcanului Vesuvius dupa anul 1700 en-nici macar ipoteze

Creat de Dharanis, 24 Iunie 2014, 11:18:03

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Aliosa

Citat din: Dharanis din  04 August 2016, 09:56:23
Oamenii au fost creati acum aproximativ 360 de ani: un milion de perechi + cuplul Adam si Eva.
Din 2.000.002 persoane nu potzi obtine 7 miliarde jumate in doar 360 ani chiar daca toti sunt chinezi si indieni .
In plus la 60 dupa ce au aparut brusc cele 2 milioane ai un potop dar cu interventia ingerilor 1 milion sunt pusi deoparte .
Ca o parte din istorie a fost stearsa sunt de acord , undeva la vreo 700 ani mai exact, dar ca oameni au aparut acu 360 ani e aberant sau poate ANUL nu are 365 zile in conceptia ta si a celor citati .



Dharanis

Faptul ca tu accepti cifrele oficiale fara nici un fel de probleme ar trebui sa te puna pe ganduri.

Populatia lumii nu are cum sa numere sapte miliarde si jumatate de oameni: acestea sunt datele oficiale oferite publicului pentru a justifica planurile de reducere a populatiei, global warming si multe altele.

Adaposturile subterane din Cappadocia nu isi gasesc raspuns in stiinta oficiala: e clar ca au fost construite INAINTE de declansarea unui cataclism. CUM sa fi stiut oamenii, din acea vreme, CAND va urma fenomen geologic de amploare cu cel putin cativa ani inainte? Adapostul a fost realizat pentru a salva populatia de la acea vreme.

Mai devreme am postat lucrarea lui Kasparov, Mathematics of the Past:

https://web.archive.org/web/20090410052638/http://revisedhistory.org/view-garry-kasparov.htm


Ceea ce stim sigur de tot este urmatorul fapt: datarile arheomagnetice ale artefactelor din sudul Italiei (inclusiv Pompei si Herculane) arata faptul ca ele apartin cel putin secolului XVII.

Geamurile perfect plate, tehnologia dezvoltata numai dupa anul 1688 la St. Gobain, descoperite la Herculane, iarasi indica secolul XVIII.


Conducta de apa care trece chiar prin centrul orasului Pompei a fost construita pe timpul Renasterii.


Hartile oficiale indica prezenta oraselor Pompeii si Herculane pana in 1778.


Aceste lucruri nu pot fi negate.


https://www.theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=30499.msg1683424#msg1683424




Conducta de apa, construita de arhitectul Domenico Fontana trece CHIAR prin centrul orasului Pompei.



Acest lucru i-ar face pe Mihai Viteazul si pe Vespasian contemporani.


Documentarul produs de inginerul german Andreas Tschurilow care dovedeste ca Pompei functiona ca un oras in plina activitate pe timpul Renasterii:

https://www.youtube.com/watch?v=_sc5PfjuCqQ&feature=youtu.be


Harta lui Giovanni Mascolo, 1633:




Harta celui mai faimos cartograf al Renasterii, Abraham Ortelius, 1570:




NIMENI in cronologia oficial nu adreseaza plangeri impotriva lui Ortelius, mai ales locuitorii din zona Neapole sau alti cartografi contemporani.


Harta a Italiei, cu Pompei si Herculane, 1725:




http://halsema.org/people/theleonardifamily/history/mapsof15-18thcentitaly/images/fullsize/3.jpg




Cea mai formidabila lucrare despre asemanarea perfecta a frescelor de la Pompei cu lucrarile maestrilor Renascentisti:

http://web.archive.org/web/20120202135352/http://artifact.org.ru/kalibrovka-teorii/vidas-narvidas-pompeyskie-freski-i-renessans-ochnaya-stavka.html

Traducerea in limba engleza:

https://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fweb.archive.org%2Fweb%2F20120202135352%2Fhttp%3A%2F%2Fartifact.org.ru%2Fkalibrovka-teorii%2Fvidas-narvidas-pompeyskie-freski-i-renessans-ochnaya-stavka.html&edit-text=


Parametrii paleomagnetici ale artefactelor de la Pompei si Herculane:



Table 1: Paleomagnetic samples parameters characterizing the event "The eruption of Vesuvius in '79"


https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=ro&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=en&u=http://new.chronologia.org/volume6/tur_vez79.html


Parametrii paleomagnetici, Sudul Italiei, 1600 - 2000 e.n.:




Figure 1. The actual data describing the evolution of the parameters of the geomagnetic field of Southern Italy in the last 400 years [Tanguy, 2005]. The results of instrumental measurements of vector direction of the geomagnetic field, represented in the form of the path of movement of the North Magnetic Pole, shows dark yellow line. Black circles show the direction of the residual magnetization vectors of samples of lava eruptions of Etna (E) and Vesuvius (V). The size of the circle corresponds to the measurement error. Digit near the circle - the year of the eruption. Blue line shows the path of movement of the North Magnetic Pole, estimated by paleomagnetic product parameters volcanoes Etna and Vesuvius.


The data coincide perfectly: the artifacts found at Pompeii and Herculaneum belong to the 17th century




Figure 4. Dating event "The eruption of Vesuvius in '79" by analogy, having a reliable chronological anchor. Red ellipse is outlined in a cluster corresponding to the direction of the vector of the geomagnetic field in the first half of the 17th century. The red dotted line inside the ellipse corresponds approximately to 1631.


Parametrii paleomagnetici, 31 de artefacte, sudul Italiei, perioada 800 i.e.n. - 500 e.n.:



Paleomagnetic parameters, Southern Italy, 1600 - 2000 AD:




The data coincide perfectly: the artifacts found in Southern Italy ("800 BC - 500 AD") belong to the 17th century:



Figure 4. The paleomagnetic data on Southern Italy, describing the evolution of the vector direction of the geomagnetic field in the period 1600-2000 years BC and 800 BC - 500 years BC .. Red crosses correspond to the declination and inclination vector residual magnetization patterns characterizing artifacts period 800 BC - 500 AD [Evans, 2005]. The points correspond to samples that characterize the event "The eruption of Vesuvius in '79": pyroclastic rocks (volcanic tuff deposits) - the point of the blue, the artifacts - the point is red. Green diamond corresponds to the archaeological site Carthage. The diameter of a circle of red color corresponds approximately to the "linear" speed variations in the direction of the vector of the geomagnetic field (over 100 years in the scale plate). The rest of the symbols are shown in Figure 1.


A.M. Tyurin:

Comparison of the parameters of the samples with the actual data that characterize the evolution of the parameters of the geomagnetic field of Southern Italy in the last 400 years [Tanguy, 2005], gave surprising results (Figure 4). Paleomagnetic parameters for the Archaeological Site Carthage, samples of artifacts that characterize the event "The eruption of Vesuvius in '79" and most of the specimens, artifacts characterizing the period 800 BC - 500 AD, roughly correspond to the parameters of the geomagnetic field of the first half of the 17th century.



Daca adaugam si dovezile bazate pe formula Pastelui a lui K.F. Gauss, lucrurile devin extrem de clare: intreaga istorie a fost falsificata la greu in perioada 1775-1790.

Aliosa

Citat din: Dharanis din  04 August 2016, 09:56:23
Oamenii au fost creati acum aproximativ 360 de ani: un milion de perechi + cuplul Adam si Eva.
Din 2.000.002 persoane nu potzi obtine 7 miliarde jumate in doar 360 ani chiar daca toti sunt chinezi si indieni .
In plus la 60 dupa ce au aparut brusc cele 2 milioane ai un potop dar cu interventia ingerilor 1 milion sunt pusi deoparte .
Ca o parte din istorie a fost stearsa sunt de acord , undeva la vreo 700 ani mai exact, dar ca oameni au aparut acu 360 ani e aberant sau poate ANUL nu are 365 zile in conceptia ta si a celor citati .



abyss

Povestea frescelor din Pompei cum ca ar fi   recente e cam .... profană...și vădește lipsa de cultura si experienta in domeniul artei murale. Nu mă interesează ce spun graficele cu numerele magnetismului piroclastic.

  Aici tu nu prea ți ai făcut temele stimate coleg @Dharanis . Și în sine nici nu prea ai avea cum... Ca să înțelegi de ce seamănă anumite picturi intre ele de-a lungul timpului trebuie sa înțelegi cum funcționează corzile de eter nu doar la nivel de pământ plat ci și la un nivel micro , la nivelul minții umane. Cum acești curenți se plimba și își găsesc condiții de a forma acumulări și manifestări sociale , culturale ....
În orice caz chiar și așa stand lucrurile, subiectele create de către tine sunt interesante.

Dharanis

Intotdeauna imi fac temele, mai bine decat oricine altcineva.

Datele paleomagnetice sunt cele corecte: o demonstratie imediata a faptului ca acele artefacte apartin secolului XVII.




Abbildung 11: Italienische oder pompejanische Renaissance:
Tizian: Liegende Kurtisane (oben) und liegende Mänade aus
Pompeji (unten)
Abbildung der Mänade aus: Pietro Giovanni Guzzo: Pompei, Ercolano, Stabiae, Oplontis;
Napoli 2003, 75

Figure 11: Italian Renaissance and Pompeian:
Titian: Horizontal courtesan (top) and from lying maenad
Pompeii (below)
Figure out the maenad: Pietro Giovanni Guzzo: Pompei, Ercolano, Stabia, Oplontis;
Napoli 2003, 75

The well-known painting by Titian copied perfectly at Pompeii...


Sa dam cuvantul specialistilor in domeniu.

"The use of Renaissance artists of identical details, same colors decisions, motives, general composition plans, the presence in the Pompeian frescoes of the things that emerged in the 15 to 17 century, the presence in Pompeian paintings of genre painting, which is found only in the epoch of the Renaissance, and the presence of some Christian motifs on some frescoes and mosaics suggest that Pompeian frescoes and the works of artists of the Renaissance come from the same people who have lived in the epoch. "Vitas Narvidas," Pompeian Frescoes and the Renaissance: a comparison, "Electronic Almanac" Art & Fact 1 (5), 2007.

Mai ai ceva de spus?

Cea mai formidabila lucrare despre asemanarea perfecta a frescelor de la Pompei cu lucrarile maestrilor Renascentisti:

http://web.archive.org/web/20120202135352/http://artifact.org.ru/kalibrovka-teorii/vidas-narvidas-pompeyskie-freski-i-renessans-ochnaya-stavka.html

Traducerea in limba engleza:

https://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fweb.archive.org%2Fweb%2F20120202135352%2Fhttp%3A%2F%2Fartifact.org.ru%2Fkalibrovka-teorii%2Fvidas-narvidas-pompeyskie-freski-i-renessans-ochnaya-stavka.html&edit-text=


abyss

Îmi plac mult imaginile comparative, am citit cu plăcere și atenție linkul dar încă nu pot spune că ți ai făcut temele corespunzător pe acest subiect. Îți pot oferi simbolic doar un 7 de încurajare. Însă ce au scris rușii aceia e .... amuzant și profan. Adică e de ras.
   Ideea e ca sunt și alte asemenea picturi murale , nu doar la Pompei. Acolo s-au păstrat mai mult ca si suprafete picturale fiindcă au fost îngropate în cenușă.
  Imaginile seamănă. Dar intre ele e cale de mii de detalii care denotă nu doar distanta dintre evenimente ci și tehnica în care au fost realizate. Tehnicile picturii au suferit transformări. ....transmutari. ... ca sa nu mai vorbim de stiluri în zona decorațiunilor interioare care înglobează nu doar aspecte murale ci țin și de mobilier , pavimente , arhitectura , structura masivului de zidărie , tehnici de construcție, materiale , compartimentarea interioarelor , etc ....
  Și da ...sunt subiecte care s-au tot pictat prin timp. Cele trei gratii .... subiecte din mitologie și tot așa. Renașterea de aceea s-a numit și așa. .... au renăscut după ani de mizerii , ciuma , popi și alte rahaturi.
  Nu îl uita pe Giordano Bruno ce a spus și în ce hal a fost anihilat.
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Giordano_Bruno

Nu ți ai făcut temele corespunzător.
Vreau analiza tehnicilor picturale din ambele tablouri.
Aaliza pigmenților folosiți.
 

Dharanis

Am postat deja linkurile catre analiza completa a artefactelor de la Pompei.

Special delivery for you: pigmenti.




Compozitia chimica a vopselelor utilizate, la o distanta de 1400 de ani (cronologia oficiala), este ACEEASI: analiza efectuata de Sir Humphrey Davy, unul dintre cei mai importanti chimisti ai sec. XIX.

Cei care au creat operele semnate Raphael, Tintoretto, Botticelli si Da Vinci s-au inspirat din frescele de la Pompei, INAINTE ca acest oras sa fi fost distrus de eruptia vulcanului Vezuviu.



Conducta de apa construita de arhitectul si inginerul Domenica Fontana (1592, cronologia oficiala) trece EXACT prin orasul Pompei:





http://www.anticorpi.info/2014/03/la-pompei-sepolta-nel-1631-svela-i.html

Traducerea in limba romana:

https://translate.google.com/translate?sl=it&tl=ro&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.anticorpi.info%2F2014%2F03%2Fla-pompei-sepolta-nel-1631-svela-i.html&edit-text=


Conducta trece prin Via de Nocere, Pompei:



Mai multe fotografii din Pompei, cu arhitectura conductei:

https://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.ilya.it%2Fchrono%2Fpages%2Fpompejidt.htm&edit-text=


Documentarul (subtitrat in engleza) realizat de inginerul german Andreas Tschrurilow, arata si dovedeste cum aceasta conducta a fost construita IN TIMP CE POMPEI EXISTA CA ORAS IN PLINA ACTIVITATE:

https://youtu.be/_sc5PfjuCqQ

Conducta este complet integrata cu architectura si peisajul urban al orasului Pompei.


Xanadron

Citat din: Dharanis din  04 August 2016, 20:15:46
Intotdeauna imi fac temele, mai bine decat oricine altcineva.

:-o :-D Modest ca-ntotdeauna...

Sincer sa fiu, ma asteptam la concluzia ca de fapt pictura murala pompeiana a fost realizata de Adam - cu model Eva, evident (restul milionului de cupluri plutind inca-n eprubete).

Ceva mai serios acu', da' la fel de sincer: iti admir perseverentza, colega @Dharanis, dar si priceperea sofistica de-a conecta teorii/ipoteze posibile/credibile luate separat, dar non-pupabile ever impreuna.
Asa ca da-i bice-n continuare, baga carbuni etc. - sint de-a dreptul curios care-ti sint limitele.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Grifon

Colegul @Dharanis e de admirat, fie și numai pentru abilități și perseverență.
Cât de similitudinile intre arta "pompeiană" și cea renascentistă, ele nu sunt deloc de mirare. Toată arta dintre 1350-1650 a stat sub inspirația - deseori chiar imitația antichității. Titani precum Rafael sau DaVinci doar au luat muza de acolo, insă restul zugravilor trânteau niște copy-paint-uri de toată frumusețea. Iar in materie de sclupturã/arhitectură, se luau rămășițe antice cu totul (busturi recuperate,mozaicuri, pietre fasonate din ruine, etc).

Ca urmare, mai degrabă arta Renașterii poate fi datată ca antică, nu invers.

Cât despre cronologii, dacă dl.@Dharanis nu admite rotunjimea, atunci are niște schepsisuri și cu mișcãrile rotație/ revoluție ale Terrei, ce ne dau etaloanele. Așa că nu m-ar mira ca d-sa să aibă propriul sistem temporal.

Dharanis

Spre deosebire alti utilizatori, eu intotdeauna vin cu dovezi in sprijinul afirmatiilor.

Asta este ceea ce cititorii cauta intotdeauna la mesajele mele, fie in limba engleza, fie in limba romana: capacitatea de a prezenta un mesaj in care vor descoperi lucruri care nu se mai regasesc nicaieri in alta parte, insotit de dovezi, o lectura mult mai palpitanta decat toate romanele lui Dan Brown luate la un loc.


Dinozaurii de la Pompei


http://s8int.com/phile/dinolit56.html



Fresce care infatiseaza dinozauri, gasite la Pompei.

Both of the images above are from the "Hunt" mosaic discovered in the House of the physician in Pompeii, Rome. When the images are discussed, it is within academia, not with the general public. The apology given for the oversized reptiles is that they are simply nile crocodiles. This is not the case.  The crocodiles on these Nile works were rendered realistically and accurately as shown in this rendering from the Nile Mosaic below:



Note that in the first two images, and in the complete mural below a man is battling a reptile taller than himself with a shield and a spear. Compare the man, the dinosaur and the building at the center of the image.

A se observa marimea dinozaurului in comparatie cu locuinta/casa si personajul care se lupta din imagine.





The creature on the right has a dermal ridge, unlike a crocodile but exactly like certain dinosaur types.





Mozaicul de la Palestrina:




http://www.genesispark.com/exhibits/evidence/historical/ancient/dinosaur/

http://www.s8int.com/dinolit2.html


Un alt animal care se poate vedea pe mozaic este Dinohyus:





Cronologia oficiala ne spune ca acest animal a trait acum 24 de milioane de ani.


Dinozaurii si gigantii au aparut in urma experimentelor genetice efectuate inainte de Marele Potop, de catre aceleasi fiinte care au construit si Marea Piramida de la Gizeh.

Pana acum am fost singurul care am reusit sa descifrez CE anume este reprezentat in aceasta piramida.

Piramida de la Gizeh este o reprezentare la scara uriasa A CELEI MAI MICI PARTICULE (mult mai mica decat un boson), numita aparabindu.

http://www.theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=30499.msg1570956#msg1570956

Mai mult compartimentarea celor cinci sectiuni principale este sursa teoriei celor cinci elemente din medicina chineza: asa numitele coridoare secrete nu sunt altceva decat legaturile dintre aceste compartimente (descrise in mesajul meu).



horia2008

Citat din: Dharanis din  05 August 2016, 12:33:04
Spre deosebire alti utilizatori, eu intotdeauna vin cu dovezi in sprijinul afirmatiilor.

mai intai fi bun si defineste dovezi, sa stim despre ce vorbim


abyss

Partea buna din ce prezintă @Dharanis e ca pleci de la un lucru și ....afli altele. Ăsta în cazul în care te apuci sa faci ceva săpături.

Totuși, Titian a pictat o "veneră" si nu o "menadă". Diferența și asemănare dintre o extraterestra umanoida și o pamanteanca.
  Primul care a pictat așa ceva în renaștere a fost Giorgione. Și a fost la acel moment șocul artistic al vremii.
Inspirat poate de pietre antice, sau reprezentări ale " latente Arianna" sau de" Hermafrodit , The Sleeping Venus a lui Giorgione a inspirat un gen real , un ecou preluat de alți artiști venețieni. Poate că el s-a inspirat chiar de la una dintre ilustrațiile gravate în Hypnerotomachia Poliphili de la 1499 .

În orice caz, fresca romana e o pictura pe var cu pigmenți minerali. Titian a pictat cu ulei pe pânză.
  În fine , mozaicul de la Palestrina, a fost bumbacit și mutat .... nu mai este în situ. Refăcut.  Dar realizat de către un grec , dovada scriscul grecesc. Și oferă o imagine cu viața pe Nil în Gipsyland.
Dacă în egipt trăiau dinozauri. .... Va las pe voi sa hotărâți. Interesanta însă vila în care a fost realizat mozaicul. O fi fost o casa conspirativa a vreunei frații mistice de rufonari ai acelor vremuri.

Dharanis

Dacă în egipt trăiau dinozauri....

https://web.archive.org/web/20130323221146/http://s8int.com/WordPress/tag/was-scepter-was-sceptre/







Pteranodonul egiptean.


Falsificarea istoriei antice a Egiptului:

A. Fomenko proved that the pharaohs did live during the Renaissance:

http://www.hiddenmysteries.org/freebooks/history/Zodiacs.html


Mai mult, acum cativa ani am dedus faptul ca Howard Carter stia exact unde sa sape dupa asa zisul mormant al lui Tutankhamon; iata si dovezile:

In fact, modern researchers were stunned when they investigated the tomb:

https://web.archive.org/web/20130924202815/http://www.mediaupdate.co.za/?IDStory=55006

Visiting Tutankhamun's tomb, Naunton and his team take in the ancient pharaoh's haphazard burial site. With little decoration, modest size and absence of esoteric text, the tomb hardly feels fit for a king. Even more unusual, King Tutankhamun's famous death mask seems to have been hastily fashioned from a woman's headdress.

See also: http://thewaxconspiracy.com/pulp/the-tutankhamun-deception

Mormantul lui Tutankhamon a fost pregatit pe la inceputul secolului XX pentru a insela intreaga comunitate stiintifica, dar a fost alcatuit in mare graba, la intamplare.

abyss

Mulțumesc pentru linkuri.
Ok , e mai mult decât posibil ca ceea ce numim timp sa sufere compresie ori dilatare iar percepția observatorului uman sa aibă alte repere ca unitate de măsură. E foarte posibil ca Newton sa fi avut dreptate.

Cu frescele pompeiene și Titian o lăsăm pe alta dată. Crede mă ca nu se pupa intre ele temporal. Nici ca tehnica , materiale , stil ori subiect depicted. Iar țeava de piatra putea foarte bine sa fie încă funcțională, ...in fine. Dar cred în posibilitatea compresiilor temporale . Sau în schimbări de realitate. Poate cineva undeva umbla la fluxuri și vibrații faurind din "nisipul" eteric alte aglutinari de forme-densitati... iar noi ținând minte alta istorie o falsificam singuri neobservand transmutatiile de realitate ddin jur.

Was spun ei a fost animalul de companie al lui Set. Poate ca Set putea călători înapoi în timp. Sau poate ca trăia de multa vreme.  Sau set și animalul lui era o poveste mai veche injectata la țiganii din eghipet , maimuțe iubitoare de mituri și ritualuri. Chestie utila dealtfel. ...
Apoi animalul a fost omorât parcă. Și a devenit un simbol. Așa cum sse vede în dreapta sus el depicteaza o putere care iese din pământ (vasul în care se afla Djedul și cei 2 was) stăpânită de djed prin faptul ca îi tine apucati cu mâinile.
Faptul că faraonii tineau ca niște maimuțe încrezute acel obiect compus în mana pe post de simbol ...îmi spune ca : ori a fost o arma cândva și apoi doar au copiat forma ... Ori cineva a lăsat la vedere un principiul de utilizare a corzilor eterice. Was = coarda eterica.
Tu ce părere ai?

Dharanis

Am reusit sa descifrez si asta: cum produceau fiii lui Noe fulgerul globular.

https://forum.davidicke.com/showthread.php?t=282261

Tot acolo, pentru prima data, descifrarea corecta a frecventelor utilizate de tibetani in levitatia acustica, si legatura incredibila dintre aceste frecvente si dimensiunile Marii Piramide de la Gizeh.



diapazon + djed + ankh



Desigur, si explicatia asupra levitatiei blocurilor de granit de la Baalbek (ajung si la 2.000 de tone) tot in mesajul meu de pe davidickeforum.


Un fulger globular cu diametrul de 3 cm produce 1 MW putere (un megawatt), acesta fiind si secretul lui Tesla, capacitatea de crea fulgere globulare la comanda.


Asta inseamna adevarata energie libera, si nu diverse aranjamente de magneti care vor produce doar cativa KW; forta primordiala a universului este SUNETUL.

Utilizand frecventele care corespund dimensiunilor regasite la Gizeh vom activa eventual implozia atomului, trecerea de la protoni la barioni.